Dezvoltarea antreprenoriatului și înființarea de întreprinderi sustenabile în mediul urban din regiunea Nord-Vest

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

POCU/82/3.7/104067
Beneficiar: IPA SA prin Sucursala Cluj - 0264.596.155
Partener : PicOil Info Consult - 0729.005.775 | 0264.414.981
500

Certificate ANC

40000

Finanțare nerambursabilă

60

Noi Start Up-uri

ANUNTURI - (Informaţii profesionale şi actualizate periodic)

RSS Finantari actuale

RSS Afaceri

RSS https://www.euractiv.ro/fonduri-ue



CONCURSUL DE PLANURI DE AFACERI

Anunturi


13.12.2018 - Rezultatele finale ale evaluarii Planurilor de Afaceri in proiectul StartU

13.12.2018 - Rezultatele evaluarii Contestatiilor depuse pentru Concursul de Plan de Afaceri - StartU

10.12.2018 - Anunt depunere Contestatii pentru Concursul de Plan de Afaceri - StartU


10.12.2018 - Rezultate preliminare Concurs Plan de Afaceri - StartU

15.11.2018 - Comunicat privind eligibilitatea solicitantilor

9.11.2018 - Rezultatul evaluării eligibilității PA depuse

I. PERIOADA DE TRANSMITERE:  3.10.2018 – 2.11.2018, ora 16:30

Dosarul Planului de Afaceri trebuie transmis:

La sediul IPA SA, sucursala Cluj: Str. Zorilor, nr. 15, Cluj Napoca, jud. Cluj, cod postal: 400335

Orar: L.M.M.V intre orele 14:00 – 16:30  si J intre orele 17:00 – 19:00

!!! DATA LIMITA DE TRANSMITERE !!!

2.11.2018, ora 16:30 !!!

IPA Cluj

II. DOCUMENTE

III. CALENDARUL CONCURSULUI

# Etapa Data/Perioada
1 Lansarea Competiției de planuri de afaceri 03.10.2018
2 Depunerea Dosarelor Planurilor de afaceri 03.10.2018 – 02.11.2018
3 Publicare Lista eligibilitate proiecte 09.11.2018
4 Evaluarea Planurilor de afaceri 15.10.2018 – 10.12.2018
5 Depunere contestaţii 10.12.2018 – 11.12.2018
6 Soluţionare contestaţii 11.12.2018 – 14.12.2018
7 Publicare Lista finala planuri de afaceri selectate pentru finanţare şi lista de rezervă 14.12.2018


Planurile de afaceri premiate in cadrul proiectului Startu – POCU/82/3.7/104067
Programul sesiunilor de consultanta in cadrul proiectului Startu – POCU/82/3.7/104067
Date generale proiect

Obiectiv proiect

Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea antreprenoriatului, creşterea ocupării prin înfiinţarea de intreprinderi sustenabile cu profil nonagricol în mediul urban din regiunea de dezvoltare Nord-Vest şi crearea de noi locuri de muncă.

Regiunea de implementare Nord-Vest cuprinde judeţele: Cluj, Sălaj, Bistriţa-Năsaud, Maramureş, Satu Mare şi Bihor.

Rezultate preconizate

  • 500 de persoane instruite pentru dezvoltarea competenţelor antreprenoriale
  • 60 de intreprinderi nou infiinţate
  • minim 120 de locuri de muncă create în cadrul întreprinderilor nou înfiinţate

Oportunităţi

  • curs gratuit de dezvoltare a competenţelor antreprenoriale, cu diplomă de absolvire acreditată ANC
  • consultanţă şi consiliere specifică pentru elaborarea planului de afaceri în vederea participării la Concursul de planuri de afaceri
  • finanţare nerambursabilă de pana la 40000 euro pentru implementarea propriei idei de afaceri pentru cele mai bune 60 planuri de afaceri selectate prin concurs
  • sprijin şi asistenta în faza de înfiintare a afacerii, cât şi în faza post înfiintare pentru dezvoltarea şi consolidarea afacerii

Evenimente viitoare

Examen Curs competente antreprenoriale

Curs competente antreprenoriale

Seminarii de informare ||| Workshop-uri
teme secundare FSE

Persoane care pot aplica

Grupul ţintă al proiectului este de 500 persoane (260 femei, 240 barbati) cu resedinţa/domiciliul în regiunea Nord-Vest (Cluj, Salaj, Bistrita-Nasaud, Maramures, Satu Mare şi Bihor).

  • 150 persoane inactive (persoane care nu lucrează, cum ar fi studenţi, pensionari, persoane casnice, etc.)
  • 310 persoane active (angajaţi, PFA, etc.)
  • 40 şomeri (persoane înscrise cu acest statut în AJOFM)

NU pot participa tinerii cu vârsta între 16 şi 24 ani care nu urmează nici o formă de învăţământ şi nici nu au un loc de muncă (tinerii NEETs)

Desfasurarea programului de formare antreprenoriala

În perioda martie – iulie 2018 vor fi susţinute mai multe sesiuni ale cursului de specializare în domeniul Competenţelor Antreprenoriale. Cursul este autorizat ANC şi consta în 14 ore de pregatire teoretica şi 28 de ore de pregătire practică.

Facilităţi oferite cursanţilor:

  • asigurarea unei mese calde
  • servicii de transport pentru cursanţi cu domiciliul/reşedinţa la peste 50km de locaţia de derulare a cursurilor
  • 2 premii în valoare de 500 lei oferite pentru cele mai bune planuri de afaceri întocmite în cadrul pregătirii practice a cursului

Concursul de planuri de afaceri

Concursul pentru selecţia celor 60 de planuri de afaceri care vor obţine finanţatre va fi lansat după finalizarea cursurilor, la sfârşitul lunii iulie 2018, şi va fi accesibil pe durata a 30 de zile. Evaluarea şi selecţia planurilor de afaceri va fi realizată în lunile august-octombrie 2018, în mod obiectiv şi transparent, conform ghidului de competiţie care va fi afişat pe site-ul proiectului.

Calendarul competiţiei va fi anunţat în presă, pe site-ul web al proiectului  şi prin email-uri transmise membrilor înscrişi în grupul ţintă.

Cele 60 de planuri de afaceri selectate vor fi finanţate cu o sumă de maxim 40000 Euro, nerambursabili, care vor putea fi accesaţi în mod treptat şi gradual, în conformitate cu activităţile asumate în planul de afaceri câştigat.