Acasa

ANUNT

 

S-a publicat lista finala a proiectelor admise la finantare dupa solutionarea contestatiilor – descarca aici

In cazul retragerii unui proiect admis la finantare intra in mod automat la finanatre urmatorul in ordinea punctajului.

Se declara inchis concursul de planuri de afaceri 2018, urmand ca beneficiarii proiectelor admise la finantare sa fie instiintati asupra calendarului urmatoarelor etape.

Echipa Proiect

ANUNT

REZULTATELE FINALE CONCURS PLANURI DE AFACERI – Descarca aici

IMPORTANT:

Pentru Planurile de afaceri respinse în urma evaluării, solicitanţii pot transmite contestaţii în termen de 48 ore de la data afişării pe site-ul proiectului a listei preliminare a planurilor de afaceri evaluate, cu punctajele obţinute şi a planurilor de afaceri selectate pentru finanţare.

Contestaţiile se vor depune personal sau prin curier rapid cu confirmare de primire, la registratura IPA SA la adresa Calea Floreasca 169, sector 1, Bucureşti, cod poştal 014459.

Ora afisarii pe site este 11.00

Persoanele declarate admise sunt rugate sa ia legatura cu urgent cu una din urmatoarele persoane:

Siminica Dana Camelia: 0740 233 273

Sandu Andreea: 0742 133 101

ANUNT

S-a publicat lista proiectelor admise dupa verificarea conformitatii administrative si eligibilitatii.

Conform metodologiei in aceasta etapa NU SE ADMIT CONTESTATII

 

LISTA PROIECTELOR DUPA VERIFICAREA ELIGIBILITATII PENTRU PERSOANELE CARE AU URMAT CURSUL DE COMPETENTE ANTREPRENORIALE IN CADRUL PROIECTULUI – descarca aici

 

LISTA PROIECTELOR DUPA VERIFICAREA ELIGIBILITATII PENTRU PARTICIPANTII CARE NU AU URMAT CURSUL DE COMPETENTE ANTREPRENORIALE IN CADRUL PROIECTULUI – descarca aici

LANSARE CONCURS PLANURI DE AFACERI

 

IPA SA, în calitate de Beneficiar în cadrul proiectului “Dobandirea de competente antreprenoriale pentru antreprenori de succes in regiunea Centru – Smart Business Centru POCU / 82 / 3/7 /104247”, anunță desfășurarea concursului de planuri de afaceri în perioada  01 Octombrie –  31 Octombrie 2018.

Scopul concursului de planuri de afaceri este selectarea a 60 de planuri de afaceri în vederea obtinerii unei finantări nerambursabile prin schema de ajutor de minimis Start Up Plus, în valoare de maxim 40.000 euro/plan, adică maxim 178.340 Lei (s-a luat în calcul cursul Inforeuro aferent lunii august 2016, 1 Euro = 4,4585 lei).

Conditii de participare

La concursul de planuri de afaceri pot participa toți membrii grupului țintă care au absolvit cursul de competențe antreprenoriale în cadrul prezentului proiect. Pot participa și persoane care fac parte din categoriile de grup țintă eligbile și nu au absolvit cursul de Competențe antreprenoriale în cadrul prezentului proiect (se vor selecta maxim 6 planuri de afaceri depuse de persoane din această categorie).

Pentru mai multe detalii legate de participarea la concursul de planuri de afaceri, puteti consulta:

  • Metodologia de evaluare si selecție a planurilor de afaceri – Descarca aici
  • Aprobare Metodologia de evaluare si selecție a planurilor de afaceri – Descarca aici
  • Anexa 3A_Grila de verificare a conformităţii administrative şi a eligibilităţii: pentru persoanele care fac parte din grupul tinta si au absolvit cursul de competente antreprenoriale in cadrul proiectului Descarca aici
  • Anexa 3B_Grila de verificare a conformităţii administrative şi a eligibilităţii: pentru persoanele care NU au au absolvit cursul de competente antreprenoriale in cadrul proiectului Descarca aici
  • Anexa 8_Grila de evaluare tehnico-economica a planurilor de afaceri – Descarca aici

 

Modalitate de depunere

Depunerea dosarului de inscriere se poate face:

  • personal, la sediul IPA SA (Luni-Vineri orele 8:00-15:00), din Str. Calea Floreasca Nr. 169, Sector 1, Bucuresti,  Romania – Secretariat IPA
  • prin posta rapida (Fan Courier, TNT, Cargus, DPD, Pink Post, etc.) la sediul IPA SA din Str. Calea Floreasca Nr. 169, Sector 1, Bucuresti,  Romania – Secretariat IPA cod poştal 014459.

Se mentioneaza pe plic titlul si ID-ul proiectului respectiv: “Dobandirea de competente antreprenoriale pentru antreprenori de succes in regiunea Centru – Smart Business Centru ID Proiect: POCU / 82 / 3/7 /104247”

Pentru mai multe detalii legate de modalitatea de depunere, continutul dosarului si documente necesare puteti cere informatii la urmatoarele e-mailuri si nr de telefon:

  •  Irimescu Andreea: Tel: 0213161616 e-mail: andreea.modoran@ipa.ro
  •  Sandu Andreea: Tel: 0213180030 e-mail: andreea.sandu@ipa.ro
  •  Siminica Dana Camelia: Tel: 0213161619 e-mail: dsiminica@ipa.ro

 CONTINUT DOSAR

Pentru persoanele care fac parte din grupul tinta si au absolvit cursul de competente antreprenoriale:

  • Anexa 1 – Cerere de finantare – Descarca aici
  • Anexa 2 – Planul de afaceri elaborat de dv. conform structurii atasate  – Descarca aici
  • Anexa 2A –  Finanţarea proiectului – Descarca aici
  • Anexa 2B – Fluxul de numerar pentru 24 de luni – Descarca aici
  • Precizare la fluxul de numerar s-a corectat sectiunea C. Total cheltuieli la fluxul de numerar adica Sectiunea B + sectiunea C trebuie sa fie egala cu valoarea totala a proiectului ce cuprinde valoarea nerambursabila si contributia proprie valabil doar pentru primul an. Din anul 2 fluxul de numerar difera in functie de necesitatile dv.
  • Anexa 2C – Contul de profit si pierdere – Descarca aici

Pentru persoanele care nu au urmat cursul de competente antreprenoriale in cadrul prezentului proiect:

  • Anexa 1- Cerere de finantare – Descarca aici
  • Anexa 2 – Planul de afaceri elaborat de dv. conform structurii atasate – Descarcati aici
  • Anexa 2A –  Finanţarea proiectului – Descarca aici
  • Anexa 2B – Fluxul de numerar pentru 24 de luni – Descarca aici
  • Anexa 2C – Contul de profit si pierdere – Descarca aici
  • Anexa 4 – Declaraţie pe proprie raspundere privind conflictul de interese – Descarca aici
  • Anexa 5 – Declaraţie de eligibilitate – Descarca aici
  • Anexa 6 – Declaratie pe propria raspundere prelucrare date cu caracter personal – Descarca aici
  • Anexa 7 – FGT (pentru cei care vin din afara grupului tinta initial de 500 pers) – Descarca aici

La aceste anexe se va atasa si CI/BI (pentru cei care nu fac parte din grupul tinta initial) in care sa reiasa ca participantul are domiciliul/resedinta in zona de implementare a proiectului.

ATENTIE !!!!!

CONTINUTUL DOSARULUI SE VA DEPUNE INTR-UN EXEMPLAR TIPARIT SEMNAT PE FIECARE PAGINA SI IN FORMAT ELECTRIONIC (CD/DVD/ MEMORY STICK) IN PLIC INCHIS.

SE MENTIONEAZA PE PLIC TITLUL SI ID-UL PROIECTULUI RESPECTIV: “DOBANDIREA DE COMPETENTE ANTREPRENORIALE PENTRU ANTREPRENORI DE SUCCES IN REGIUNEA CENTRU – SMART BUSINESS CENTRU ID PROIECT: POCU / 82 / 3/7 /104247”

CALENDARUL PROCEDURII

 

25 SEPTEMBRIE 2018 – AFISAREA METODOLOGIEI SI DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU CONCURS PE SITE-UL IPA, SITE-UL PROIECTULUI SI RETELELE DE SOCIALIZARE

01 OCTOMBRIE 2018 – LANSARE CONCURS

01 31 OCTOMBRIE 2018 – DEPUNERE PROIECTE

01 – 29 NOIEMBRIE 2018 – EVALUARE SI CLARIFICARI PROIECTE – In aceasta interval se vor evalua proiectele si se vor stabili localitatile, datele si orele unde participantii vor avea intalnire cu comisiile de evaluare pentru clarificari.

03 DECEMBRIE 2018 – AFISARE REZULTATE PE SITE-UL IPA, SITE-UL PROIECTULUI SI RETELELE DE SOCIALIZARE

 03-05 DECEMBRIE – DEPUNERE CONTESTATII

05-07 DECEMBRIE 2018 – REZOLVARE CONTESTATII

10 DECEMBRIE 2018 – AFISARE LISTA FINALA 

 

SUCCES!

 

 

Anunt !

Incepand cu data de 20.08.2018 inscrierile sunt inchise, exceptie facand judetele Harghita si Covasna!

Obiectiv general

Cresterea ocuparii in domenii nonagricole in orasele din Regiunea de dezvoltare CENTRU prin:

  • dezvoltarea competentelor antreprenoriale ale unui numar de 500 persoane
  • infiintarea si functionarea 60 noi activitati independente / intreprinderi, inclusiv microintreprinderi inovatoare
  • crearea a120 noi locuri de munca sustenabile.

Aria de implementare a proiectului fiind localitatile urbane din Regiunea de Dezvoltare Centru, regiune care include 6 judete: Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.

 

Atingerea obiectivului general cu eficienta maxima impune implementarea unui set complex de activitati integrate, derulate intr-o succesiune logica, dupa cum urmeaza: campanii de informare si constientizare a publicului larg in scopul selectarii si formarii grupului tinta din proiect, instruirea grupului tinta prin cursuri de formare antreprenoriala in scopul elaborarii de catre fiecare participant a unui plan de afaceri, stagii de practica pentru castigatorii concursului cu planuri de afaceri la intreprinderi cu domenii de activitate similare (coduri CAEN), consiliere, consultanta, mentorat pentru infiintarea si functionarea intreprinderilor nou infiintate, inclusiv monitorizarea acestora pe perioada de sustenabilitate.

Grupul tinta

GRUPUL TINTA (GT) include 500 de persoane fizice care indeplinesc CUMULATIV urmatoarele conditii:
(1) Sunt persoane adulte, in varsta de peste 18 ani; tinerii NEETs (care nu urmeaza nicio forma de invatamant si nu au un loc de munca) sunt exclusi;
(2) Fac parte din urmatoarele categorii: someri, persoane inactive, persoane care au un loc de munca si infiinteaza o afaceri pt
creare de noi locuri de munca (inclusiv PFA, II, AF);
(3) Intentioneaza sa infiinteze o afacere nonagricola in mediul urban;
(4) Au resedinta sau domiciliul in mediul urban sau rural din regiunea de dezvoltare CENTRU, respectiv in unul din judetele Alba,
Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu.

Pentru o pre-inscriere in grupul tinta accesati pagina Formular GT si completati formularul!!!

BENEFICII GT

Fiecare dintre cei 500 de membri ai grupului tinta al proiectului se va bucura, in mod echitabil, de beneficii in urma participarii in cadrul proiectului, constand in:
(1)  Dobandirea / imbunatatirea abilitatilor antreprenoriale si de competente in domenii precum dezvoltarea durabila, eco-eficienta, utilizarea TIC in afaceri, inovarea sociala, ca urmare a participarii la activitati de formare in antreprenoriat si consiliere de afaceri pre-start-up;
(2) Sporirea competentelor antreprenoriale si manageriale prin stagii de practica la firme existente si consultanta de afaceri personalizata;
(3) Sprijin financiar pt. infiintarea de noi afaceri si crearea de locuri de munca.
(4) Aceste beneficii le vor spori sansele sa isi infiinteze propria afacere sau activitate independenta, sa isi creeze propriul loc de munca si locuri de munca pt. alti locuitori ai regiunii. Cu abilitati sporite pentru toti beneficiarii, unii dintre ei cu acces la sprijin financiar pentru crearea de intreprinderi, beneficiarii vor avea oportunitati mai bune de a munci si de a obtine astfel venituri stabile pentru ei si familiile lor.

Rezultate principale

  • 38 campanii de informare si constientizare
  • infiintarea a 3 Centre Regionale de Informare si Sprijin Antreprenorial (CRISA) pentru contactul permanent cu GT  (Alba, Brasov si Sibiu)
  • 60 Planuri de afaceri (PA) finantate *(40.000 Euro / PA aprobat)
    • cel putin 10% din PA finantate (6 PA) in cadrul proiectului vor include masuri de promovare concreta a dezvoltarii durabile;
    • cel putin 10% din PA finantate (6 PA) in cadrul proiectului vor include activitati ce vor promova sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de dioxid de carbon
    • cel putin 10% din PA finantate (6 PA) in cadrul proiectului vor include activitati/masuri de inovare sociala;
    • cel putin 25% din PA finantate (15 PA) in cadrul proiectului vor include masuri ce vor promova concret utilizarea si calitatea implementarii unor solutii TIC;
  • minim 120 Persoane Angajate
  • 500 Certificate ANC pentru absolvire Curs Competente Antreprenoriale
  • 60 Stagii de practica

* Anunţarea competiţiei se va realiza pe situl web al proiectului, în presă şi prin transmiterea de email-uri tuturor membrilor GT. Fiecare PA selectat va primi finanţare prin schema de minimis de max. 40 000 Euro  după înfiinţarea întreprinderii.