Antreprenoriat sustenabil în mediul urban din regiunea Sud Muntenia

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
POCU/82/3.7/104001

Beneficiar: IPA SA - Bucuresti (+4021)318.00.23


RSS https://www.fonduri-ue.ro

ANUNTURI - (Informaţii profesionale şi actualizate periodic)

RSS Finantari actuale

RSS Afaceri

RSS https://www.euractiv.ro/fonduri-ue



5 februarie 2021

Stimati beneficiari ai ajutorului de minimis,

Exista posibilitatea ca firmele dvs sa poata participa la un eveniment virtual de cautare si gasire de parteneri europeni, 2-3 Martie 2021,  Qatar, din zona dvs de activitate. Evenimentul se desfasoara virtual, sub egida organizatiei EEN- Entreprise Europe Network, unde si coordonatorul de proiect Sud Muntenia, IPA SA este partener.

IPA este invitata sa participe in calitate coorganizator.

Domeniile de interes sunt:

  • Constructions, Building Materials, Chemicals & Electrical Equipment
  • Plastic & Packaging
  • Chemical Products
  • Paper Products
  • Fast-Moving Consumer Goods (FMCG)
  • Food & Beverage
  • ICT Series & Startups
  • Pharma, Healthcare & Medical Equipment

Detaliile evenimentului organizat de catre Qatar Development Bank & EEN Qatar sunt prezentate mai jos, inclusiv modalitatea de inscriere on line(https://matchmaking.qdb.qa).

Aceasta informare va fi postata pe portalul proiectului iar pt detalii, va rog sa luati legatura cu colegii nostri, dl Eugen Pop( epop@ipa.ro) si dl Florian Ion( florian@ipa.ro)

Gabriel Spiridon, IPA,  Responsabil Monitorizare si sprijin intreprinderi

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

DETALII DESPRE EVENIMENT/ Cum se poate face inscrierea

Dear EEN Colleagues,

Greetings from Qatar!

We take pleasure in informing you that Qatar Development Bank & EEN Qatar are organizing virtual B2B networking event at the 2nd Edition of Virtual Qatar Matchmaking Event 2021.

These B2B sessions are planned in an online format from 9:30 AM to 5:00 PM (GMT +3) starting 2nd March through 3rd March, 2021 and we would like to invite you to be the co-organizer of the event.

For more information about the event, please click on the link below

https://matchmaking.qdb.qa

The event is set to gather renowned enterprises, distributors, local businesses, SME owners, startups, decision-makers, representatives of government agencies and as well as end-users. to explore and develop future partnerships with international companies.

The event will serve manufacturers and enterprises operating in the following sectors:

  • Constructions, Building Materials, Chemicals & Electrical Equipment
  • Plastic & Packaging
  • Chemical Products
  • Paper Products
  • Fast-Moving Consumer Goods (FMCG)
  • Food & Beverage
  • ICT Series & Startups
  • Pharma, Healthcare & Medical Equipment

We kindly request you to support this event through promotion among your members and within your network. We also invite you to join the event as co-organizer.

Please note: As it is a virtual matchmaking event NO fees will be applied. Nonetheless, the participants must register and fill in their profiles.


INFORMARE

Stimati beneficiari, va rugam sa transmiteti catre expertii proiectului documente doveditoare ale functionarii firmelor, precum Extras Revisal (Registru salariati, Raport salariat) la sfarsitul perioadei de sustenabilitate si Certificat constatator.
Important! In continuare aveti obligatia de a mentine echipamentele achizitionate prin contract precum si destinatia acestora pentru o perioada de 3 ani de la finalizarea proiectului, adica pana in data de 11.02.2024. De asemenea, pana la acea data nu aveti voie sa desfiintati intreprinderea creata.

MEEMA ANUNȚĂ CĂ ÎNCEPÂND DE JOI, 22 OCTOMBRIE, ORA 10.00 POT FI ACCESATE GRANTURILE PENTRU CAPITAL DE LUCRU

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri anunța lansarea etapei de înscriere în cadrul măsurii 2 “Granturi pentru capital de lucru” din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin Ordonanța de Urgență nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Formularul electronic de înscriere în cadrul măsurii 2 “Granturi pentru capital de lucru” va fi activ pe link-ul granturi.imm.gov.ro ÎNCEPÂND DE JOI, 22 OCTOMBRIE 2020, ora 10.00.

Formularul de înscriere va rămâne activ până MIERCURI 28 OCTOMBRIE 2020 ora 20.00, cu posibilitatea prelungirii perioadei de înscriere până la epuizarea bugetului.

Procedura de implementare a măsurii “Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” poate fi consultată la următorul link  http://www.imm.gov.ro/ro/2020/10/16/procedura-de-implementare-a-masurii-granturi-pentru-capital-de-lucru-acordate-imm-urilor-a-fost-transmisa-spre-publicare-in-monitorul-oficial-al-romaniei/.


Actualizare

PROMOTING AND PARTNERSHIP SERVICES USING ENTERPRISE EUROPE NETWORK

Procedura:

  1. Descarca documentul de mai jos;
  2. Completeaza profilul de activitate al firmei, inclusiv domeniile de colaborare;
  3. Semneaza, scaneaza si trimite la una dintre adresele spiridon@ipa.ro, epop@ipa.ro.

In cadrul activităților:

  •          A4.1 Activități de monitorizare a funcționării si dezvoltării întreprinderilor nou înființate in perioada de sustenabilitate
  •          A5.1.  Activității de susținere a întreprinderilor nou înființate prin servicii de promovare si parteneriat cu firme similare din Europa, prin intermediul rețelei naționale EEN – Enterprise Europe Network, parte a rețelei europene cu același nume.

Din rețeaua EEN fac parte 600 de organizații, din 40 de tari, având ca scop promovarea pieței europene a muncii, mobilitatea,  parteneriatele de afaceri, antreprenoriatul, inovarea).

IPA promovează firme noi înființate prin intermediul ajutorului de minimis STARTUP 3.7 si pentru a putea realiza parteneriate de afaceri si colaborări cu firme europene. Antreprenorii si firmele interesate pot beneficia, in cadrul acestor activități, de informații suport profesional cu privire la:

  • aspecte ale necesitații internaționalizării companiilor inovative din regiunea Sud-Muntenia;
  • prezentare succinta a rețelei Enterprise Europe Network – EEN;
  • modul de lucru cu rețeaua EEN pentru firme client.
  • inițializarea unei idei parteneriat internațional;

Parteneriatele de afaceri, care pot fi inițiate si realizate cu firme europene pot fi de tipul:

  • oferte de afaceri – (business offer);
  • necesitați de afaceri (business request)
  • oferte tehnologice – (technology offer)
  • necesitați tehnologice (technology requests)
  • parteneriate in cercetare dezvoltare – (Research and Development).

Prin intermediul rețelei EEN, firmele își pot internaționaliza afacerile prin identificarea de noi piețe de desfacere a produselor / serviciilor, consultanta, contacte cu potențiali parteneri, pentru a dezvolta împreună noi afaceri sau tehnologii, sau finanțatori pentru idei de afaceri, invenții, inovații.

Companiile interesate pot participa la evenimente de brokeraj sau misiuni economice organizate periodic la nivelul rețelei pe diverse domenii de activitate. De asemenea, in situația in care dumneavoastră identificați o oportunitate majora de afaceri, puteți propune organizarea unei misiuni economice personalizate. IMM-urile pot beneficia de sprijin si strategii de dezvoltare prin inovare. Pentru a putea beneficia de aceasta facilitate, rugam antreprenorii sa isi prezinte activitatea si domeniul de interes pentru parteneriatul de afaceri dorit, cu firme europene intr-un profil sintetic, pe care sa îl trimiteți pe adresele de e-mail:

Experți IPA:            udrescuf@ipa.ro, spiridon@ipa.ro, epop@ipa.ro

Promovam in mod egal toate firmele care doresc acest lucru si au capacitatea inițiala tehnico-organizatorica de a accede internațional.

Proiect:   Antreprenoriat sustenabil in mediul urban din regiunea Sud Muntenia, finantat in cadrul programului România Start Up Plus

A5.1 Susținerea grupului țintă al proiectului prin workshop uri de conștientizare privind inovarea socială și ulterior a întreprinderilor nou înființate prin asigurarea conectării acestora la facilitățile Platformei/ Rețelei naționale Entreprise Europe Network, parte a rețelei europene cu același nume.

 

Stimați Antreprenori,

În cadrul activităților de susținere si dezvoltare a activităților firmei dumneavoastră, va propunem participarea  la un eveniment de informare intitulat „Boosting yourself as a young entrepreneur”, organizat de către Centrul Europe Direct București, prin Workshop-ul „Antreprenoriat si Internaționalizare prin Enterprise Europe Network”.

În cadrul acestuia experții IPA vor prezenta:

„Buna practica: Facilitarea internaționalizării IMM-urilor inovative din regiunea Sud-Muntenia, utilizând rețeaua Enterprise Europe Network”, constând in:

  • aspecte ale necesitații internaționalizării companiilor inovative din regiunea Sud-Muntenia;
  • prezentare succinta a rețelei Enterprise Europe Network – EEN;
  • modul de lucru cu rețeaua EEN pentru firme client.

Acțiunea demarează on line in cursul zilei de 30.06.2020, si va continua in perioada următoare de către experții IPA SA  prin informarea on line a celor interesați dintre dvs, de aspectele de internaționalizare menționate mai sus.  Vom continua in perioada următoare cu cei interesați dintre dvs,  prin oferirea de suport efectiv de a fi vizibili in rețeaua EEN.

   Experți IPA București / Partener EEN

Gabriel Spiridon / Eugen Pop

spiridon@ipa.ro   epop@ipa.ro


Eliberare diplome curs „Competente Antreprenoriale”

Absolvenții care au absolvit cursul și au promovat examenul de Competente Antreprenoriale, pot ridica diplomele de la Sediul IPA SA, Calea Floreasca nr. 169, Cladirea 1, Et. 4, Sector 1, București. Diplomele vor putea fi ridicate în zilele lucrătoare, intre orele 9.00 – 15.00.

Va rugam sa va anunțați, în prealabil, prin telefon sau e-mail la adresa epop[@]ipa.ro, florian[@]ipa.ro
Este necesar sa aveți la dvs. actul de identitate.

Diplomele se eliberează individual.

Cei care au efectuat cursul în județul Argeș, vor ridica diplomele de la sediul AOA Argeș.

Telefoane experți proiect:

Pop Eugen : 021.318.00.36
Ion Laurențiu : 021.318.00.23
Goștinar Nicolae: 021.318.00.47


Locatie IPA SA

Locatia IPA SA


CALENDAR OPERAȚIUNI ÎNFIINȚARE SRL

PASUL I

Stabilire detalii SRL

  • Asociat unic sau mai mulți asociați
  • Unul sau mai multi administratori
  • Sediul social
  • Obiect principal și secundar de activitate
  • Valoare capital social (minim 200 lei)

PASUL II

Deplasare la ORC teritorial pentru:

  • Rezervare denumire SRL
  • Preluare formulare tipizate necesare pentru înmatriculare SRL

PASUL III

Deplasare la notariat pentru:

  • Declarație în formă autentică dată de asociatul unic/asociați/administrator din care să rezulte că îndeplinesc condițiile legale pentru deținerea calității de asociat unic/asociat și/sau administrator în noua SRL
  • Specimen de semnătura în formă autentică pentru administratorul/administratorii SRL

PASUL IV

Pregătire și obținere documente necesare:

  • Întocmire și semnare contract sediu social si punct de lucru (dacă este cazul);
  • Obținere acord asociație proprietari și vecini pe verticală și orizontală (dacă este cazul);
  • Declarație autentică (la notariat) proprietar spațiu sediu social pentru sediu social cu mai multe SRL înregistrate anterior
  • Spațiul permite funcționarea mai multor societăți în spații distincte

PASUL V

Întocmire act constitutiv cu toate mențiunile necesare

PASUL VI

Deplasare la bancă pentru:

  • Deschidere cont capital social SRL
  • Efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociați la capitalul social.

De regulă, pentru deschiderea contului de capital social, băncile solicită o copie a rezervării de denumire, un exemplar al actului constitutiv și prezența asociatului unic/fiecărui asociat.

PASUL VII

Pregătire documente finale:

  • Cerere de înregistrare SRL – formular tip ORC
  • Anexa 1 privind înregistrarea fiscală a SRL – formular tip ORC
  • Declarație model 2 – formular tip ORC
  • Cerere ANAF – formular tip ORC

Întocmire și depunere dosar ORC pentru înmatriculare SRL

Pentru suport infiintare firme va rugam sa va adresati expertului juridic Simona Georgescu simona.georgescu77@gmail.com


Documente spre consultare

model actualizat aprilie 2019



Telefoane experti proiect:

Pop Eugen : 021.318.00.36
Ion Laurentiu : 021.318.00.23
Gostinar Nicolae: 021.318.00.47

Program: L-V 7:30-15:30


Stimati beneficiari,

In perioada urmatoare se vor organiza intalniri cu persoanele castigatoare in cadrul competitiei de Planuri de Afaceri, pentru prezentarea Contractului de subvenție si a Calendarului înființării firmelor, dupa cum urmeaza:

  • pentru beneficiarii din Arges, Dambovita si Teleorman, luni 11 martie 2018 – ora 16:30Hotel Muntenia (Piața Muntenia 1, Pitești, Arges)
  • pentru beneficiarii din Calarasi, Giurgiu, Ialomita si Prahova, marti 12 martie 2018 – ora 16:00, Hotel Class ( Strada Maramureș 6, Ploiești 100029)

Va asteptam !

Informatii suplimentare la 021.318.00.23


Hotel Muntenia Pitesti

Hotel Class Ploiesti

11 feb 2019 – Stagiile de practica

ATENȚIE Termenul limita pentru depunerea/validarea documentele aferente stagiului de practica pentru toate persoanele persoanele desemnate câștigătoare în cadrul Competiției deschise Planuri de Afaceri este 11 feb 2019.

Acțiunea se desfășoară în cadrul activității „A2.4 Efectuarea de stagii de practică pentru persoanele ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordării ajutorului de minimis”.

Dosarul de practica conține următoarele : Raport de activitate (se completează de către stagiari, exceptând capitolul 13), curicula de practica, fisele de pontaj aferente lunilor ianuarie și februarie (se completează de către mentori), Contract de antrepriza, Convenția cadru intre IPA, AOA AG și întreprinderea în care se va desfășura stagiul de practica, documentele firmei la care are loc stagiul de practica.

29 ian -11 feb 2019 – Desfășurare stagii de practica

În cadrul activității „A2.4 Efectuarea de stagii de practică pentru persoanele ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordării ajutorului de minimis” au fost demarate activități specifice de supervizare a persoanelor desemnate câștigătoare în cadrul Competiției deschise Planuri de Afaceri. În prealabil au fost identificate firme partenere din regiunea Sud-Muntenia (partenerul de practica) furnizoare de resurse umane competente pentru sprijinirea activa a beneficiarilor schemei de minimis.

29 ian -11 feb 2019 – Desfășurare stagii de practica

În cadrul activității „A2.4 Efectuarea de stagii de practică pentru persoanele ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordării ajutorului de minimis” au fost demarate activități specifice de supervizare a persoanelor desemnate câștigătoare în cadrul Competiției deschise Planuri de Afaceri. În prealabil au fost identificate firme partenere din regiunea Sud-Muntenia (partenerul de practica) furnizoare de resurse umane competente pentru sprijinirea activa a beneficiarilor schemei de minimis.

9 ianuarie 2019 – Rezultatele finale ale Competiției deschise de Planuri de Afaceri – Sesiunea 2 !!!

3 ianuarie 2019 – Rezultatele preliminare ale Competiției deschise de Planuri de Afaceri – Sesiunea 2 !!!

Contestatiile se depun la sediul IPA SA din Calea Floreasca nr.169, Bucuresti sau prin email pe adresa startupsud@ipa.ro pana vineri, 04.01.2019. ora 18.00.

24 dec 2018 – Comunicatul de eligibilitate Sesiunea 2

Ca urmare a închiderii competiției de PA (Sesiunea 2) din cadrul proiectului, mai jos se poate consulta eligibilitatea PA depuse.

21 dec 2018 – Lista Planurilor de Afaceri depuse in Sesiunea 2 !!!

Ca urmare a inchiderii competitiei de PA (Sesiunea 2) din cadrul proiectului, mai jos se poate consulta documentul cu listingul PA depuse.

15 dec 2018 – Deschidere Sesiunea 2 a Competitiei de planuri de afaceri

IPA SA si Asociatia Oamenilor de afaceri anunta deschiderea Sesiunii 2 a Competitiei deschise de Planuri de Afaceri.
Numarul maxim de planuri de afaceri care vor fi selectate pentru finantare este 12, din care maxim 4 pentru persoane care nu au absolvit cursul de „Competente antreprenoriale” in cadrul proiectului. Dosarul planului de afaceri va contine elementele precizate in Ghidul competitiei, capitolul 6.1.

Atentie! Planurile de afaceri se elaboreaza IN UNUL din domeniile de activitate eligibile. Codurile CAEN secundare acceptate sunt cele din aceeasi grupa CAEN cu codul principal de activitate.

A. Modalitati de transmitere:

1. Direct la sediile:

  • La sediul IPA SA – Calea Floreasca nr. 169, et. 4, Sector 1, 014459, București, România
  • La sediul partenerului Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș, – Business Center, Strada Victoriei, nr. 13B, Pitești, Argeș, România

2. Prin curier rapid sau posta cu confirmare de primire.

Perioada de transmitere: 16 decembrie – 20 decembrie ora 19.00. Planurile de afaceri depuse prin posta sau curier rapid vor avea data de expeditie 19.12.2018. Dosarul planului de afaceri transmis prin posta sau curier rapid se va transmite si scanat prin email la adresa startupsud@ipa.ro pana la 20.12.2018, ora 12.00.

B. Documentatie

Schema de minimis România Start Up Plus


15 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele finale ale Competitiei de Planuri de Afaceri.


11 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele preliminare ale Competitiei de Planuri de Afaceri. Contestatiile se depun la sediul IPA SA din Calea Floreasca 169 – Bucuresti pana miercuri, 12.12.2018 ora 15:30 sau pe adresa startupsud@ipa.ro.


10 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele preliminare ale Competitiei de Planuri de Afaceri se vor publica in data de 11.12.2018.

10 dec 2018 – Comunicat eligibilitate PA depuse !

7 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Planurile de Afaceri depuse în cadrul Competiției de PA se află în etapa finală a evaluării.

LISTA PLANURILOR DE AFACERI DEPUSE !!!

Ca urmare a inchiderii competitiei de PA din cadrul proiectului, mai jos se poate consulta documentul cu listingul PA depuse.

ANUNT !!!

Ca urmare a intrebarilor primite privind incadrarea taxelor de infiintare de start-up-uri in Bugetul Planului de afaceri (Anexa 2.1 din cadrul Anexei 2 – Model de Plan de afaceri), precizam urmatoarele:

  • Se adauga in Anexa 2.1 din cadrul Anexei 2 – Model de Plan de afaceri, linia de cheltuieli cu denumirea “Taxe pentru infiintarea de start-up-uri”, in care vor fi cuprinse (daca este cazul) cheltuielile reprezentand toate taxele necesare infiintarii intreprinderii;
  • Ca urmare, se adauga la sectiunea 4. CRITERII DE ELIGIBILITATE A CHELTUIELILOR, in lista de cheltuieli eligibile, linia de cheltuieli cu denumirea “Taxe pentru infiintarea de start-up-uri”;

Planurile de afaceri elaborate conform cu Anexa 2 – Model de Plan de afaceri initiala, care nu contin aceasta linie de cheltuieli in Bugetul Planului de afaceri, sunt eligibile in continuare.

Toate celelalte documente sunt valabile in continuare.

Documentele revizuite se descarca de mai jos:

I. PERIOADA DE TRANSMITERE: 02 oct 2018 – 31 oct 2018, ora 18:00

Dosarul Planului de Afaceri trebuie transmis la una din următoarele adrese:

La sediul IPA SA – Calea Floreasca nr. 169, et. 4, Sector 1, 014459, București, România

La sediul partenerului Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș, – Business Center, Strada Victoriei, nr. 13B, Pitești, Argeș, România

II. DOCUMENTE

A. Ghidul competiției Planuri de Afaceri

Schema de minimis România Start Up Plus

NOTA:

1. Valoarea maxima a finantarii nerambursabile este 178.340 lei, reprezentand 40.000 Euro la cursul valutar Inforeuro, luna august 2016: 1 EURO = 4.4585 lei.

2. Finantarea nerambursabila (ajutorul de minimis) se va acorda in doua transe:

  • Transa 1 reprezinta maximum 75% din valoarea finantarii nerambursabile solicitate in Planul de Afaceri;
  • Transa 2 reprezinta diferența până la valoarea finantarii nerambursabile solicitate in Planul de Afaceri si se acorda daca solicitantul face dovada ca a realizat in primele 12 luni de functionare, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea tranșei inițiale.

III. CALENDARUL COMPETIȚIEI

# Etapa Data/Perioada
1 Lansarea Competiției de planuri de afaceri 01.10.2018
2 Depunerea Dosarelor Planurilor de afaceri 02.10.2018 – 31.10.2018
3 Evaluarea Planurilor de afaceri 15.10.2018 – 30.11.2018
4 Publicare Lista preliminară planuri de afaceri selectate pentru finanţare şi lista de rezervă 01.12.2018
5 Depunere contestaţii 02.12.2018 – 03.12.2018
6 Soluţionare contestaţii 03.12.2018 – 04.12.2018
7 Publicare Lista finala planuri de afaceri selectate pentru finanţare şi lista de rezervă 05.12.2018

60 de Planuri de Afaceri selectate la finantare în urma desfășurării Competiției de Planuri de Afaceri

Dacă ai domiciliul sau reședința în unul din judeţele Argeş, Prahova, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița sau Călărași și doreşti să înfiinţezi o afacere non-agricolă, înscrie-te în proiectul nostru și poţi beneficia de:

  • 21 seminarii de informare pentru dezvoltarea antreprenoriatului;
  • Asistență și consultanță pentru elaborarea Planului de Afaceri;
  • Asistenta și sprijin pentru dezvoltarea și consolidarea întreprinderii nou create;
  • Curs gratuit de specializare „Competențe antreprenoriale” certificat de Autoritatea Națională pentru Calificari – ANC;
  • Informare și consiliere în domeniul antreprenorial în cadrul celor 4 centre regionale de informare și sprijin antreprenorial localizate în Pitești, Ploiești, Slobozia și Alexandria;

Calendar activități:

Activitate iun 2018 iul 2018 aug 2018 sept 2018 oct 2018 nov 2018
A1.1 – Informare si constientizare  X X X
A1.2 – Selectarea grupului țintă X X X
A2.1 – Cursuri de formare antreprenoriala X X X
A2.2 – Consiliere planuri de afaceri X X X
A2.3 – Concurs planuri de afaceri X

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general îl reprezintă contribuţii la progresul culturii antreprenoriale şi stimularea ocupării, având drept scop şi obiective pregătirea persoanelor de a iniţia idei de afaceri și de a le concretiza în afaceri sustenabile şi durabile, prin îmbunătățirea nivelului de competenţe antreprenoriale, oferind suportul logistic, financiar şi didactic al iniţiativelor antreprenoriale pentru crearea de întreprinderi cu profil nonagricol din zona urbană corespunzătoare regiunii Sud Muntenia şi a unor locuri de muncă sustenabile şi de calitate.

Regiunea Sud-Muntenia cuprinde județele:

Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova și Teleorman


Grupul țintă

Grupul țintă este format din persoane fizice (șomeri, persoane inactive, persoane care au un loc de muncă și vor sa înființeze o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă) care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

  • intenționează să înființeze o afacere non-agricolă în mediul urban;
  • își au reședința sau domiciliul în mediul rural sau în cel urban, într-una dintre cele 7 regiuni mai puțin dezvoltate ale României, respectiv Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia, Centru, Sud-Est sau Sud Muntenia;
  • își au reședința sau domiciliul în regiunea Sud-Muntenia în care se implementează proiectul.

Detaliere grup țintă

500 persoane (275 femei, 225 bărbați) cu reședința/domiciliul în regiunea Sud Muntenia (Argeș, Prahova, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița și Călărași).

  • 44% Persoane Inactive
  • 60 Planuri de afaceri finanțate (40.000 Euro / Plan de afacere aprobat)
  • 44% Persoane Angajate
  • 500 Certificate ANC
  • 12% Șomeri
  • 60 Stagii de practica

Evenimente viitoare

Seminarii de informare și constientizare

Examen Curs Competente Antreprenoriale !!!

Curs Competente Antreprenoriale

Program Centre Regionale

Utilizam fisiere cookie !

Protecția datelor cu caracter personal

Din 25 mai site-ul nostru respectă și aplică in totalitate noua politică de protecție a datelor cu caracter personal precum și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie și al Politicii de confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie, însă nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookies.
Prin continuarea si acceptul dvs. se confirma implicit utilizarea fișierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.