Antreprenoriat sustenabil în mediul urban din regiunea Sud Muntenia

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
POCU/82/3.7/104001

Beneficiar: IPA SA - Bucuresti (+4021)318.00.23

IPA SA ȘI ASOCIAȚIA OAMENILOR DE AFACERI ARGEȘ LANSEAZĂ
COMPETIȚIA DE PLANURI DE AFACERI

15 dec 2018 – Deschidere Sesiunea 2 a Competitiei de planuri de afaceri

IPA SA si Asociatia Oamenilor de afaceri anunta deschiderea Sesiunii 2 a Competitiei deschise de Planuri de Afaceri.
Numarul maxim de planuri de afaceri care vor fi selectate pentru finantare este 12, din care maxim 4 pentru persoane care nu au absolvit cursul de „Competente antreprenoriale” in cadrul proiectului. Dosarul planului de afaceri va contine elementele precizate in Ghidul competitiei, capitolul 6.1.

Atentie! Planurile de afaceri se elaboreaza IN UNUL din domeniile de activitate eligibile. Codurile CAEN secundare acceptate sunt cele din aceeasi grupa CAEN cu codul principal de activitate.

A. Modalitati de transmitere:

1. Direct la sediile:

  • La sediul IPA SA – Calea Floreasca nr. 169, et. 4, Sector 1, 014459, București, România
  • La sediul partenerului Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș, – Business Center, Strada Victoriei, nr. 13B, Pitești, Argeș, România

2. Prin curier rapid sau posta cu confirmare de primire.

Perioada de transmitere: 16 decembrie – 20 decembrie ora 12.00. Planurile de afaceri depuse prin posta sau curier rapid vor avea data de expeditie 19.12.2018. Dosarul planului de afaceri transmis prin posta sau curier rapid se va transmite si scanat prin email la adresa startupsud@ipa.ro pana la 20.12.2018, ora 12.00.

B. Documentatie

Schema de minimis România Start Up Plus


15 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele finale ale Competitiei de Planuri de Afaceri.


11 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele preliminare ale Competitiei de Planuri de Afaceri. Contestatiile se depun la sediul IPA SA din Calea Floreasca 169 – Bucuresti pana miercuri, 12.12.2018 ora 15:30 sau pe adresa startupsud@ipa.ro.


10 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Rezultatele preliminare ale Competitiei de Planuri de Afaceri se vor publica in data de 11.12.2018.

7 dec 2018 – ANUNȚ !!!

Planurile de Afaceri depuse în cadrul Competiției de PA se află în etapa finală a evaluării.

LISTA PLANURILOR DE AFACERI DEPUSE !!!

Ca urmare a inchiderii competitiei de PA din cadrul proiectului, mai jos se poate consulta documentul cu listingul PA depuse.

ANUNT !!!

Ca urmare a intrebarilor primite privind incadrarea taxelor de infiintare de start-up-uri in Bugetul Planului de afaceri (Anexa 2.1 din cadrul Anexei 2 – Model de Plan de afaceri), precizam urmatoarele:

  • Se adauga in Anexa 2.1 din cadrul Anexei 2 – Model de Plan de afaceri, linia de cheltuieli cu denumirea “Taxe pentru infiintarea de start-up-uri”, in care vor fi cuprinse (daca este cazul) cheltuielile reprezentand toate taxele necesare infiintarii intreprinderii;
  • Ca urmare, se adauga la sectiunea 4. CRITERII DE ELIGIBILITATE A CHELTUIELILOR, in lista de cheltuieli eligibile, linia de cheltuieli cu denumirea “Taxe pentru infiintarea de start-up-uri”;

Planurile de afaceri elaborate conform cu Anexa 2 – Model de Plan de afaceri initiala, care nu contin aceasta linie de cheltuieli in Bugetul Planului de afaceri, sunt eligibile in continuare.

Toate celelalte documente sunt valabile in continuare.

Documentele revizuite se descarca de mai jos:

I. PERIOADA DE TRANSMITERE: 02 oct 2018 – 31 oct 2018, ora 18:00

Dosarul Planului de Afaceri trebuie transmis la una din următoarele adrese:

La sediul IPA SA – Calea Floreasca nr. 169, et. 4, Sector 1, 014459, București, România

La sediul partenerului Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș, – Business Center, Strada Victoriei, nr. 13B, Pitești, Argeș, România

II. DOCUMENTE

A. Ghidul competiției Planuri de Afaceri

Schema de minimis România Start Up Plus

NOTA:

1. Valoarea maxima a finantarii nerambursabile este 178.340 lei, reprezentand 40.000 Euro la cursul valutar Inforeuro, luna august 2016: 1 EURO = 4.4585 lei.

2. Finantarea nerambursabila (ajutorul de minimis) se va acorda in doua transe:

  • Transa 1 reprezinta maximum 75% din valoarea finantarii nerambursabile solicitate in Planul de Afaceri;
  • Transa 2 reprezinta diferența până la valoarea finantarii nerambursabile solicitate in Planul de Afaceri si se acorda daca solicitantul face dovada ca a realizat in primele 12 luni de functionare, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea tranșei inițiale.

III. CALENDARUL COMPETIȚIEI

# Etapa Data/Perioada
1 Lansarea Competiției de planuri de afaceri 01.10.2018
2 Depunerea Dosarelor Planurilor de afaceri 02.10.2018 – 31.10.2018
3 Evaluarea Planurilor de afaceri 15.10.2018 – 30.11.2018
4 Publicare Lista preliminară planuri de afaceri selectate pentru finanţare şi lista de rezervă 01.12.2018
5 Depunere contestaţii 02.12.2018 – 03.12.2018
6 Soluţionare contestaţii 03.12.2018 – 04.12.2018
7 Publicare Lista finala planuri de afaceri selectate pentru finanţare şi lista de rezervă 05.12.2018

60 de Planuri de Afaceri selectate la finantare în urma desfășurării Competiției de Planuri de Afaceri

Dacă ai domiciliul sau reședința în unul din judeţele Argeş, Prahova, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița sau Călărași și doreşti să înfiinţezi o afacere non-agricolă, înscrie-te în proiectul nostru și poţi beneficia de:

  • 21 seminarii de informare pentru dezvoltarea antreprenoriatului;
  • Asistență și consultanță pentru elaborarea Planului de Afaceri;
  • Asistenta și sprijin pentru dezvoltarea și consolidarea întreprinderii nou create;
  • Curs gratuit de specializare „Competențe antreprenoriale” certificat de Autoritatea Națională pentru Calificari – ANC;
  • Informare și consiliere în domeniul antreprenorial în cadrul celor 4 centre regionale de informare și sprijin antreprenorial localizate în Pitești, Ploiești, Slobozia și Alexandria;

Calendar activități:

Activitate iun 2018 iul 2018 aug 2018 sept 2018 oct 2018 nov 2018
A1.1 – Informare si constientizare  X X X
A1.2 – Selectarea grupului țintă X X X
A2.1 – Cursuri de formare antreprenoriala X X X
A2.2 – Consiliere planuri de afaceri X X X
A2.3 – Concurs planuri de afaceri X

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general îl reprezintă contribuţii la progresul culturii antreprenoriale şi stimularea ocupării, având drept scop şi obiective pregătirea persoanelor de a iniţia idei de afaceri și de a le concretiza în afaceri sustenabile şi durabile, prin îmbunătățirea nivelului de competenţe antreprenoriale, oferind suportul logistic, financiar şi didactic al iniţiativelor antreprenoriale pentru crearea de întreprinderi cu profil nonagricol din zona urbană corespunzătoare regiunii Sud Muntenia şi a unor locuri de muncă sustenabile şi de calitate.

Regiunea Sud-Muntenia cuprinde județele:

Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova și Teleorman


Grupul țintă

Grupul țintă este format din persoane fizice (șomeri, persoane inactive, persoane care au un loc de muncă și vor sa înființeze o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă) care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:

  • intenționează să înființeze o afacere non-agricolă în mediul urban;
  • își au reședința sau domiciliul în mediul rural sau în cel urban, într-una dintre cele 7 regiuni mai puțin dezvoltate ale României, respectiv Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia, Centru, Sud-Est sau Sud Muntenia;
  • își au reședința sau domiciliul în regiunea Sud-Muntenia în care se implementează proiectul.

Detaliere grup țintă

500 persoane (275 femei, 225 bărbați) cu reședința/domiciliul în regiunea Sud Muntenia (Argeș, Prahova, Dâmbovița, Teleorman, Giurgiu, Ialomița și Călărași).

  • 44% Persoane Inactive
  • 60 Planuri de afaceri finanțate (40.000 Euro / Plan de afacere aprobat)
  • 44% Persoane Angajate
  • 500 Certificate ANC
  • 12% Șomeri
  • 60 Stagii de practica

Evenimente viitoare

Seminarii de informare și constientizare

Examen Curs Competente Antreprenoriale !!!

Curs Competente Antreprenoriale

Program Centre Regionale

Utilizam fisiere cookie !

Protecția datelor cu caracter personal Din 25 mai site-ul nostru respectă și aplică in totalitate noua politică de protecție a datelor cu caracter personal precum și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679. Te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie și al Politicii de confidențialitate. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie, însă nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookies. Prin continuarea si acceptul dvs. se confirma implicit utilizarea fișierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.